Recenze Get Out Fun: Venkovní únikové hry plné dobrodružství

V dnešní recenzi se podíváme na únikovou hru Tajemství Templářů od Get Out Fun. Tato hra vás zavede do tajemného světa templářských rytířů a současně vás provede historickým městem Litomyšl, kde budete muset řešit záhadné hádanky a překonat různé výzvy. Hra nabízí napínavou atmosféru, skvěle propracované rekvizity a zajímavý příběh, který vás udrží v napětí až do poslední minuty. Ponořte se s námi do hodnocení této únikové hry a zjistěte víc.

2. 8. 2024

Celkové hodnocení

Počet hvězdiček: 4,0 / 5

Jako správný nadšenec do únikových her jsem s partou stejně „postižených únikářů“ otestovala venkovní únikovou hru od společnosti GetOutFun. Únikovky – adrenalin, vaření mozkových závitů nad důmyslnými úkoly, soupeření nejen s časem… tenhle specifický druh zábavy mě prostě baví. Ale venkovní únikovka? To pro mě a mé kámoše byla velká neznámá a výzva lákající k vyzkoušení. Tohle byla naše úplně první venkovní únikovka!

Co ke hře potřebujete?

Chytrý telefon
Mobilní data zapnutá po celou dobu hry
Zpřístupněné povolení polohy přes GPS

Základem pro hraní je nabitý chytrý telefon, zapnutá data, přístup k GPS signálu, stažená aplikace přímo od společnosti GetOutFun a ta správná nálada. Appku si jednoduše stáhnete z Google Play nebo App Store. Doporučuju si appku stáhnout pěkně doma v klidu na wifině a absolvovat krátký tutorial, který je zdarma k dispozici. Tutorial vás seznámí s tím, jak hra technicky funguje – ukáže vám, jak se budete orientovat v prostoru - appka má integrovaný kompas a odpočítává vám vzdálenost podle toho, jestli se k cíli přibližujete nebo se vzdalujete. Je zde k dispozici zápisník na poznámky - takže není nutné s sebou tahat žádný papír ani tužky. V neposlední řadě zde máte k dispozici itinerář, kam se ukládají jednotlivé indicie vedoucí k rozluštění finální hádanky.

Appka funguje naprosto bez problémů, žádné záseky ani nesrozumitelnosti. Appku si do telefonu mohou stáhnout všichni hráči – ono je to vlastně fajn a více než praktické. Nám se během cesty jeden z mobilů vybil a díky tomu, že měli appku stažení i další hráči, jsme ji v pohodě dokončili.

Hra je až pro 6 hráčů, kteří se připojí přes jeden kód nebo QR kód a hrají současně – takže pohodový zástupný multiplayer. Při plánování venkovní únikové hry je fajn vzít v potaz počasí. My jsme ji absolvovali v den, kdy hodnota teploměru ukazovala kousek nad 30°C! A i když jsme vyrazili v časném dopoledni, měla výheň města lehký vliv na náladu a zavařené mozkové závity některých zúčastněných…

Tajemství Templářů

Tajemství Templářů

Tajemství Templářů

• Délka trasy: 2,5 km
  • Celkový čas: 90 minut
  • Pro skupinu až 6 hráčů

1 099,00 Kč

Nakup s cashbackem

Netradiční poznání známých míst

Venkovní únikovky nabízí možnost poznat úplně nová, ale i známá místa opravdu netradičním způsobem. Procházíte městem tak, jak vám hra určuje, plníte úkoly a spějete k rozluštění hádanky svým vlastním tempem. Litomyšl znám docela dobře, a přesto mě hra dokázala městem provést úplně novým způsobem. Už vím, že tady rozhodně nikdy nezabloudím. Navíc, kdybych měla chuť a možnost provést městem někoho, kdo tu ještě nebyl, tak díky Tajemství templářů už znám i ne tak profláknutá a přitom nádherná místa.

Ke splnění úkolů je opravdu nutné celou trasu projít a interagovat s okolním prostředím. Takže to fakt „neobčůráte“ jen s telefonem v ruce a sezením v kavárně u kafíčka. I když i to je v průběhu hry samozřejmě možné! Kupón pro jednu hru platí od jejího spuštění 12 hodin, takže máte opravdu dost času si vše projít, prohlédnout, pokochat se okolím a zastavit se na krásných místech, na které byste v turistických průvodcích možná ani nenarazili. Odpočinek v kavárničce nebo oběd v místní restauraci pak také během dobrodružné cesty v případě, že vás přepadne hlad, stihnete levou zadní. Takže spojení virtuálního světa, příjemné procházky a načerpání užitečných informací? Ano, prosím!

Pěkně hustej adrenalin!

No, tady vás možná trochu zklamu… I já jsem byla natěšená na příliv adrenalinu, který mám s účastí na únikovkách spojený, ale ten se jaksi nekonal. Zklamání? Tak to určitě ne! Venkovní únikovky jsou více relaxační, než ty vnitřní. To ale vůbec ve výsledku není na škodu. Díky absenci časové tísně si vše můžete pěkně vychutnat a nechat hru proniknout až do morku kostí. Nechejte se vtáhnout do děje a užívejte si příjemný čas s přáteli nebo rodinou.

Čekejte příjemnou procházku, netradiční poznání známých i neznámých míst, zapojení mozkových závitů při řešení úkolů a čas, který si určíte vlastně vy sami, využitý opravdu pohodovým způsobem. Pokud hledáte skvělý způsob, jak strávit čas s rodinou nebo přáteli, pak je venkovní úniková hra super zábavou. Účast na únikovce zvládnou i starší děti – ty úplně malé by to přece jenom nemuselo tak úplně bavit – i když, pokud cestou narazíte na dětské hřiště nebo stánek se zmrzkou, tak se zavděčíte i menším špuntům.

Hodnocení

• Snadné, srozumitelné a intuitivní spuštění hry díky aplikaci Get Out Fun
  • Poznání i těch známých míst novým a netradičním způsobem