Rozhovor se Studio Moderna
V dnešním rozhovoru jsme se rozhodli vyzpovídat vedoucího maloobchodu a internetového manažera společnosti Studio Moderna, jejíž e-shopy jako Dormeo.cz, Delimano.cz a TopShop.cz najdete také na Plné Peněžence. Jak se těmto e-shopům daří a co chystají pro zákazníky do budoucna, se dozvíte v našem novém rozhovoru. Na naše otázky budou odpovídat Július Komáromy a Zuzana Pélyová.
22. 7. 2021
► Jak byste popsali vaši společnost třemi slovy?
Medzinárodná, dynamická, pokroková
► Co vám v současné době dělá největší radost?
Rast e-commerce odvetvia.
► Jaká kritika vás nejvíce posunula vpřed?
Každá konštruktívna kritika, ktorá ma posúva vopred a prinesie iný pohľad na vec. `
► Na co jste nejvíce pyšní, co se vám na vašem e-shopu podařilo?
Pomerne rýchle sprocesovanie obľúbeného typu doručenia na Zásielkovňu.
► Jakou věc byste se chtěli nejvíce naučit, popř. zlepšit?
Ako byť ešte viac customer centric a predikovať budúce nákupné správanie a záujmy.
► Jaký je váš oblíbený firemní zvyk?
Pravidelné online meetingy.
► Když byste se mohli vrátit v čase co byste sami sobě poradili při zakládání e-shopu?
Určite sa viac zameriavať na branding, silnejšie promo a zároveň implementovať viac moderných technických riešení, ktoré zákazníci už bežne využívají.
► Kam myslíte, že se vás e-shop dostane za pět let?
O 5 rokov je dosť pravdepodobné, ze e-shop bude modernizovaný s lepšou štruktúrou produktových kategórii, z ktorých obľúbené sa budú rozrastať.
► Co jste ochotni udělat pro to, aby vás e-shop byl jedničkou na Heuréce?
Neustále zlepšovať aj faktory, ktoré zákazníci hodnotia.
► Dostali jste od zákazníka otázku, která vás překvapila?
Myslím, že sa taká objaví pravidelne.
► Co vás v práci nejvíce rozesmálo?
Niekedy sú to práve zákaznícke postrehy/spätná väzba.
Děkujeme za rozhovor